Content Marketing uitbesteden aan een Bureau?
Content marketing omvat meer dan alleen het “schrijven van webteksten” of “het schrijven van SEO teksten”. Content marketing omvat het gehele proces en de ontwikkeling van een strategie op weg naar content creatie. Muscle Media helpt als jouw content marketing bureau bij:
Vrijblijvend advies?
Laat je gegevens achter en neem contact op met Wesley of Donat.
Hoe ziet een content marketing traject eruit? (stappenplan)
Wij verdelen content marketing daarom in de volgende stappen:
1. Keyword onderzoek
2. Content Audit & Content strategie
3. Content Optimalisatie: Analyseren & Optimaliseren huidige content
4. Content Planning
5. Content Creatie (SEO Copywriting)
Note: Mocht uw bedrijf behoefte hebben aan 1 specifieke stap? Het is in goed overleg eventueel ook mogelijk om één of enkele van de 5 fasen uit te besteden aan ons.
Muscle Media als uw Content marketing bureau?
Muscle Media is een ervaren onderneming dat gespecialiseerd is in meerdere disciplines binnen online marketing. Alle medewerkers zijn specialisten welke naast hun specialisme ook kennis hebben van andere disciplines binnen de online marketing sector. De reden hiervoor is dat wij altijd op zoek zijn naar synergie tussen de verschillende invalshoeken van online marketing. Dit is in het bijzonder enorm belangrijk bij content marketing, omdat content marketing direct in verbinding staat met zowel zoekmachine optimalisatie, Google Adwords als Conversie optimalisatie! Dit maakt onze kwaliteit uniek en sterk gepositioneerd tussen het wilde westen van online marketing bureaus.
Onze visie: Met content marketing moet er ALTIJD een synergie worden gecreëerd tussen zoekmachine optimalisatie (SEO), Google Adwords & Conversie optimalisatie.
Wat maakt ons een uniek content marketing bureau?
Let op: Content marketing in 2023 is anders!
Veel bedrijven lopen behoorlijk achter wat betreft de correcte invulling van o.a. het “schrijven van SEO teksten”. In vergelijking met enkele jaren tot zelfs 10 jaar geleden is er enorm veel veranderd. Waar vroeger voornamelijk rekening werd gehouden met keyword, keywords en nog meer keywords werd er later ook rekening gehouden met “relevante / gerelateerde zoekwoorden”. Echter, zijn 9 van de 10 bedrijven hier blijven hangen. Vandaag de dag moeten wij verder kijken binnen het content marketing aspect of om goed geoptimaliseerde SEO teksten te schrijven.
Denk hierbij aan:
- UX (User experience) is belangrijker als ooit te voren! Google meet verschillende variabelen van bezoekers waardoor Google enorm goed kan beoordelen hoe de UX van een website is. Neem dit dus mee in (naast het design) in content optimalisatie!
- Beantwoord de “onderliggende vraag” van iedere bezoeker. Iedere bezoekers heeft een onderliggende vraag anders zoekt men niet iets in Google. Zorg ervoor dat iedere bezoeker op de juiste pagina land waar hij/zij het antwoord kan vinden.
- Schrijf teksten op basis van het begrip “intentie matching”. Dit overlapt het bovenstaande enigszins. Iedere bezoeker heeft een bepaalde intentie om naar een pagina te gaan. Voed deze intentie in zowel tekst als in User Experience!
Wil je meer weten over het uitbesteden van SEO teksten? Bekijk onze SEO teksten & Copywriting pagina voor meer informatie of neem direct contact met ons op.
Er zijn nog veel meer elementen waar je rekening mee moet houden. Bent u ervan overtuigd dat wij aan de hand van deze gedeelde kennis (sharing = caring) een toegevoegde waarde zijn voor uw bedrijf? Wilt u meer weten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op voor een gezond kopje muntthee of een telefonische afspraak om de mogelijkheden te bespreken.