SEO Uitbesteden?
Zoekmachine optimalisatie (ook wel SEO genoemd, wat staat voor Search Engine Optimization) is een enorm belangrijk onderdeel van het gehele marketing apparaat binnen een bedrijf. Een juiste SEO strategie voor jouw bedrijf zorgt voor:
Zoekmachine vriendelijke websites zullen uiteindelijk resulteren in hogere rankings binnen zoekmachines als Google. Deze bezoekers zijn "gratis", en dit wordt 'organisch verkeer' genoemd. Natuurlijk kost het wel werk om ervoor te zorgen dat je hoger in Google komt te staan, maar in tegenstelling tot Google Ads, betaal je niet per klik voor deze bezoekers.
Vrijblijvend SEO advies?
Laat je gegevens achter en neem contact op met Wesley of Donat.


Waarom is zoekmachine optimalisatie zo belangrijk?
Zoekmachine optimalisatie verbetert een website op een nog breder vlak: Slechte content is slecht voor zowel conversie als merknaam. In een goede SEO strategie staat relevante content welke exact aansluit op de bezoeker voorop! Verkoop dus meer met dezelfde aantal bezoekers via een goede SEO Strategie en presenteer jezelf professioneel voor optimale vertrouwen aan de hand van de juiste content
Zoekmachine optimalisatie verbetert een website op een nog breder vlak: Slechte content is slecht voor zowel conversie als merknaam. In een goede SEO strategie staat relevante content welke exact aansluit op de bezoeker voorop! Verkoop dus meer met dezelfde aantal bezoekers via een goede SEO Strategie en presenteer jezelf professioneel voor optimale vertrouwen aan de hand van de juiste content
Dedicated advies op maat
Meetbare resultaten
Lange termijn strategie & visie
Synergie met andere marketing kanalen
Wat onderscheidt ons?

Sharing = Caring
Wij delen graag op voorhand alvast een stukje kennis om te laten zien hoe wij denken over online marketing en hier in het specifiek zoekmachine optimalisatie ofwel “search engine optimization (SEO)”.
Zoekmachine optimalisatie bestaat uit 2 invalshoeken
Search Engine Optimization ofwel SEO ofwel in het Nederlands gezegd “zoekmachine optimalisatie” bestaat uit:
- On-page SEO
- Off-page SEO
Om de juiste werknemers of bedrijven in te zetten bij bepaalde taken is het van groot belang dat u hier enigszins inzicht in heeft.
On-page SEO gaat over onder andere:
- Strategische focus
- Content
- Technische SEO
- Crawlability
- Websitesnelheid / Sitespeed
Kortom, dit zijn alle elementen die je zelf per direct kunt aanpassen. On page SEO zijn alle SEO elementen waar je zelf een directe invloed op hebt waarna deze dus zelf direct kunt aanpassen.
Off-page optimalisatie heeft te maken met links ofwel backlinks. Dit klinkt heel simpel maar dit kan veel breder worden genomen dan de verwoording doet voorstellen. Enkele dingen die bij off-page optimalisatie komen te kijken zijn:
- Authority building
- Linkbuilding
- Linkbait
- Linkable content creation
Zoekmachine Optimalisatie:
Hoe ziet het SEO traject eruit?



Hoe wordt zoekmachine optimalisatie anno 2025 ingezet?
- Er wordt enorm veel rekening gehouden met UX (User Experience)
- Wij kijken naar “intentie matching” wat inhoud of de intentie van een bezoeker volstaat met de getoonde content
- Beantwoord de “onderliggende vraag” van iedere bezoeker. Iedere bezoekers heeft een onderliggende vraag anders zoekt men niet iets in Google. Zorg ervoor dat iedere bezoeker op de juiste pagina land waar hij/zij het antwoord kan vinden.
